iframe { height: 1px; width: 1px; }

Det är synd om mig....

Halloween igår :) vi hade som jag tidigare skrivit bjudit in två familjer för att fira med oss o för att ge Melvin hans efterlängtade Halloweenfest! 

På G!

Mr. Hefner i egen hög person! ;) Tack för idén Linda! :)


Läskigt och...

....mindre läskiga...


Alla turades om att skrämma de som ringde på dörren ;)

Men ingen blev riktigt skraj....;)
Därtill fanns en minst en djävul o en galen läkare bland skrämmarna ;) (tyvärr glömde jag att fota....)

Pumpor!

Så nu tackar vi för denna Halloween med återseende nästa år!

Igår fick förresten Ellie gå för första gången till frisören... Vi hade sån tur att Emma hade en lucka så hon kunde ta emot oss med så kort varsel!

Vi försökte först med att Ellie skulle klippas först...men ICKE! Lilla donnan vägrade...okej... Så jag fick gå först o sen kom Tommy alldeles lagom inrusande från jobbet o kunde bli klippt (sen fick han rusa vidare) därefter kunde Ellie sitta i frisörstolen utan protester! Hon tyckte till o med att det var mysigt! Satt o sneglade på sig i spegeln o såg allmänt mysig ut ;)



❤️

Nu till varför det är syyyyynd om mig! Har en begynnande nackspärr! Har styrketränat hårt två gånger denna veckan o glömt att stretcha!!! Not Good! Å det vet jag ju! Vet ju hur min arma nacke o skuldror fungerar...så jag får hoppa över Bodybalancen nu...vågar inte att den hoppar över i låst läge ;(
Eftersom jag ska hålla spinning 9:30!

Ja ja...klagat av mig nu! Ska träna styrka en gång till denna veckan så jag måste STRETCHA ordentligt då!! Kanske det hjälper... Ja ja...VILA funkar inte för mig! Bättre att töja när musklerna är varma ;)

Puss å kram