iframe { height: 1px; width: 1px; }

Å vad underbart!!

Peppad som få satte jag mig på instruktörscykeln...ojj vad vi skulle köra! Det gjorde vi också! Pressade upp pulsen bra och körde som attans! Körde lite militärisk stil i mitt peppande idag (mer än vanligt då vill säga) :) Det är så härligt dessa gånger då träning verkligen ger mig de endorfiner som man alltid jagar! :) CX:en var riktigt najs också med rinnande svett i pannan! 3:e gången gillt för 16:e CXreleasen! Det är peppande när jag känner att jag blir starkare för varje gång! Nu klarade jag mer av plankorna på tårna! Nästa gång ska jag klara ännu mer, om inte allt ;)
 
Nu sitter jag här nyduschad och äter kvarg med blåbär och försöker hålla mig kvar i de positiva endorfinkickarna från kvällens träning...
Tänk så fort allt kan vända...iaf för mig som är en riktig känslotorped...eller bergodalbana personifierad...Jag är lycklig! Det är mycket som har fallit på plats som har bidragit till dessa positiva känslor och det är jag evinnerligt tacksam för <3
 
Nu blickar vi framåt! Hösten är en härlig årstid med alla färger och att få mysa inne med tända ljus när mörkret hägrar ute, det gillar jag!
 
Puss å kram