iframe { height: 1px; width: 1px; }

Från soffhäng till nya tag...

Idag har det varit...är fortfarande en riktig soffhängar dag! För mig och barnen iaf...Tommy han är ute och jobbar och grejar! önskar jag kunde ha lite mer av hans energi!
 
Men vi var ute i fm iaf...barnen var på varsin grupp med Friluftsfrämjandet!
Idag var intresset för att leka i koja och springa större än att hitta småkryp ;)
 
Jag har till och med sovit en stund på soffan tillsammans med två sovande barn... Har förresten varit väldigt trött på sistone...och blivit yr och konstig. Kom på häromdagen att det förmodligen hade något med järnbrist att göra...Känner igen det där med yrseln sen tidigare...så nu har jag köpt BLUTSAFT igen! Det brukar göra susen!
 
Se bara vad jag hittade på bloggen från dec -14
"Sen Finlandshelgen har jag haft en grym yrsel som kommit o gått...förra helgen köpte jag hem blutsaft! Redan efter en dag hade yrseln minskat avsevärt! Efter två-tre dagar var den NÄSTAN borta! NU har jag inte känt mer av denna konstiga o obehagliga yrsel!"
 
En annan konstig sak...är att jag luktar järn när jag tränar! Har googlat och googlat och det finns inget om det! Kan inte likna det med ammoniak eller aceton som annars är tecken på att proteiner eller fett i kroppen förbränns. Det luktar som "järnrikt blod"...fast jag märker inte av det så mycket utan det är mer mannen...Men jag tänkte...kanske förbränner jag järn när jag tränar?! Ha ha, kanske ologiskt då kolhydrater är den främsta enerigkällan vid fysisk ansträning...Men det skulle förklara de så ofta återkommande järnvärdessänkningarna...
 
Hur som helst...söndag....Ingen söndagsångest här inte...för imorrn är det MÅNDAG och jag får PLUGGA! Sen har det kommit TVÅ nya avsnitt av Gotham som vi kan gotta oss i under kvällen...längar! <3
 
Puss å kram