iframe { height: 1px; width: 1px; }

Hemma ljuva hem!

Så var denna helg ”över”...sitter nu på flyget och förbereder detta blogginlägg…

Stockholm…  eller rättare sagt Stockholmarna är så stressade…så kanske kan vi skylla vår trötthet på det och de 20 000steg vi kommit upp om dagarna istället för…ja något annat…

Annat är det med Köpenhamn…där är tempot mer behagligt. Så det får kanske bli Köpenhamn nästa gång? Eller vad säger du mor? Eller London rent av? Så kanske vi orkar lite mer?

Fullspäckat sedan i fredagsmorse då jag började på Malmö Högskola för att sedan ta flyget upp till Sthlm och träffa mamma. Å shoppingsugna som vi var begav vi oss nästan genast in till stan för att hinna med några affärer innan de stängde. Jag berättade ju innan om ombyggnadsrean på Åhléns där jag kom över Casallbyxor till halva priset, sportbh och linne! Hittade också en tröja från Oasis som kommer att bli välanvänd! Den var också nedsatt, 30%.

På Esprit på drottninggatan kom vi in på en av de där härliga reorna med 70%. De nästan kastade kläderna efter oss! Då måste man bara prova ”allt” J Hittade där en urläcker omlottklänning som istället för 499kr var nedsatt till 149kr. Rätt kurs som någon brukar säga ;)

Men måste säga att det känns skönt att komma hem! Saknar mina små puddingar så mycket! Självklart ska det bli kul att träffa Tommy också <3

Extra skönt är det också att inleda veckan med pluggdag! Även fast det blivit en del gjort under helgen, så behövs det verkligen lite effektiv tid till att sammanställa mitt arbete och knyta ihop säcken.

Slutligen, tack för en fantastisk helg kära mamma <3

Det gör vi snart om igen! 
 

Puss å kram