iframe { height: 1px; width: 1px; }

Mer kärlek åt folket! <3

Levande ljus lyser upp vår tillvaro just nu, lyssnar till 80-talsklassiker och småpratar lite jag och min man. Slösurfar lite och kommer in på det väldelade inlägget av "Brentwoodphotografy"...
 
Fotografen som delade en regnbågsfärgad logga!
 
Och sedan fick många sura miner och till och med bröllopspar som bokat fotografering med honom som ville avboka. Hans svar till dem är det som blivit delat så många gånger!

"Wow, jag är inte riktigt säker på vad jag säga. Jag skulle kunna säga att det gör mig besviken, men jag ycker faktiskt att det är bra, eftersom vårt företag inte vill jobba med sådana som er heller. Det är inte att för du tycker olika, det är snarare därför du kräver att ingen homosexuell ska få gifta sig, bara för att du har den åsikten.
Det är ungefär som att jag skulle säga att jag inte gillar broccoli, och därför kräver att alla andra i världen inte skulle få äta broccoli heller.
Om du inte stödjer homosexuella äktenskap är det okej för mi och det är ju ingen som tvingar dig att gifta dig med en kvinna.
Personligen har jag alltid fått lära mig att inte döma andra och att älska andra människor. Så jag ska försöka att inte döma dig här och inte heller säga något mer om min åsikt om dig.

På Brentwood Photo gillar vi kärlek i alla dess former. Vad det gäller er handpenning hoppas jag att du har läst den första delen i avtalet som du tecknade. Det står att handpenningen inte återbetalas.
Men oroa dig inte, jag tänker inte behålla pengarna.

Efter den här konversationen har jag beslutat att donera dina 12 000 kronor till GLAD, en organisation som bildats för att stödja homosexuellas rättigheter.
Så låt mig bara säga tack så mycket för din donation och för ditt stöd för denna viktiga fråga.
Jag kunde inte ha gjort det utan dina pengar
Med vänliga hälsningar och med kärlek,
Brentwood Photo"


Källa: Newsner

 

Sitter här och känner kärleken svällande runt omkring mig. Jag känner mig tillfreds, lugn, älskad och lycklig. Kärlek är en helt ofattbar känsla som jag önskar att alla människor skulle få uppleva! Kärlek är ofläckbar och felfri! Det är en helt fantastisk, underbar, euforisk, uppfriskande fläkt som värdesätter livet. Kärlek har inget hat, inget agg, inga fördomar, inget mörker bara ljus. Kärleken är inte svart eller vit, kärleken finns överallt om du bara tillåter den. Med kärlek kan vi övervinna det destruktiva, mörka hatet som finns där ute. Så mer kärlek åt folket! Älska mer! Tiamo! 

 

Puss å kram