iframe { height: 1px; width: 1px; }

Alltså där här är helt nytt för mig!

För en tid sedan bestämde jag mig för att ha ett AloeVeraparty här hemma (nu på söndag)...Afternoontea låter så mysigt -så det skulle jag ha!
 
Till saken hör att jag har aldrig varit på ett afternoontea! I min värld så är det en fika med scones och engelskt te...Men ojj...en helt ny värld har öppnat sig för mig..Prova bara att googla afternoontea så får du se!
 
Men sagt och gjort! Nu ska jag baka i helgen! Både scones och mer matigt -men även cupcakes! Och kanske några andra kakor också! :) I värsta fall får väl mina kollegor smaka lite på måndag om det skulle bli mycket över :)
 
Se bara vad jag hittade! Bilden kommer härifrån!
 
Jag är ju inte någon jättehejjare på att baka, men älskar när jag får chansen att göra det så nu ser jag fram emot att pyssla på lördag!
 
Puss å kram