iframe { height: 1px; width: 1px; }

Flera jobb nu!!

Efter att ha pysslat om vardagsbestyren i morse (frukost o lämning av barn på skola) bar det av för mig o minstingen till lägret! Det har fejats & städats så det stod härliga till! Vi var grymt effektiva! 

Ellie blev "passad" av ett helt entourage! Skojar inte om jag säger att det var 7-8 tjejer som följde henne som en svans ;)

Men jag kunde koncentera mig på städningen av lägergården då!

Nu är det dags för nästa jobb! PLUGG! Någon timme iaf...innan skolan e slut o skolkillen ska hämtas hem!

På tal om andra jobb... Det kommer mer ;)

Jag har blivit "headhuntad" till ett specialpedagogiskt uppdrag! Några timmar i månaden ska jag handleda pedagoger kring Språkstörning!! Hur kul är inte det!

Tack för att du tipsade dem om mig Annika! ❤️

Näe huvudet ner i böckerna nu!!

Ute är det full action på himlavalvet där blixtrarna avlöser varandra några kilometer bort (har blixtvakt -appen så jag har koll)

Puss å kram