iframe { height: 1px; width: 1px; }

Kärlek <3

Idag fick jag världens finaste kort <3
 
Åh jag blir så rörd! Melvin brukar ytterst sällan pyssla med papper och ge saker till oss! Han är mer en byggare! Oavsett om det är lego eller klossar! Pärlplattor har blivit en favorit nu också, men att skriva och pyssla med papper det har inte riktigt varit hans grej... Så det värmer så extra idag med dessa underbart vackra kort!!
 
Ett till mig och ett till Tommy <3
 <3
Nu ska jag bara pussa lite extra på mina barn sen ska jag iväg o hålla i kvällen SPINNING på Actic!! <3 Det är också kärlek det! :) Efter det blir det en repris på förra veckan, 2 pass Tabata direkt efteråt!
 
Puss å kram
#1 - - joanna- Aspergers, Bipolär, Speedway och Viktväkarna:

så fint

Svar: ❤️
Millimy

#2 - - Days by Johanna:

oh så fint. Verkligen kärlek på sånt :)

Hoppas spinningen gick bra!

Svar: ❤️
Millimy