iframe { height: 1px; width: 1px; }

Måste kanske vara försiktig med vad jag önskar mig...

Nu har Tommy, min älskade man, äntligen skaffat sig gymkort och faktiskt börjat träna! Men veckan har visst alldeles för FÅ dagar! Nu har han claimat tisdag och torsdag till träningsdagar! Gah! Vad bortskämd jag har varit då! Har ju kunnat träna "nästan när som"...och efter höstens svacka vad gäller träning är jag taggad på att komma igång igen!
 
Meeeeeeneee....jag har ju inte så många dagar kvar...onsdagar är ju min träningsdag! Måndagar går nästan bort eftersom mannen antingen har jourtimme eller utbildning med räddningstjänsten då..Sen är det bara helgen kvar... Å eftersom jag helst går på pass finns det ju inte lika mycket att välja på...
 
Men missförstå mig inte! Jag ÄLSKAR att mannen äntligen börjar ta hand om sin kropp både inifrån och utifrån! Han har sedan julas druckit AloeVera och nu börjat gymma! Suveränt! Då förlänger han sin kropps bästföre-datum också <3
 
Men det blir en extra sporre att köra dubbla (trippla) pass på onsdagar istället å så får jag skippa sovmorgon på antingen lördag eller söndag så jag kommer iväg på lite mer träning!
 
Puss å kram