iframe { height: 1px; width: 1px; }

Plötsligt händer det...

Även solen har sina fläckar.... å jag har många ha ha! När det gäller att få saker och ting gjort som egentligen ligger utanför min vetskap, kunskap och förmåga så brukar jag vara rätt kaxig men drar mig gärna lätt undan... tapetsering är en sån sak... Det ser ju så lätt ut! Det kan väl jag också! För säkert ett år sedan var jag såååå bestämd att vi skulle tapetsera vid matplatsen...
 
Sagt och gjort vi valde ut en tapet som var sååå snygg! Tommy var väldigt tydlig med att detta skulle jag få genomföra. Jamenvisst inga problem! No probelmas! Det här fixar jag! Not....tapeterna har legat under skänken sedan dess...Men idag! Då bestämde jag mig för att nu jesiken ska det bli av! Så när vi kom efter vår sightseeing tur i em så var det jag o Ellie som drog till Xl-bygg för att handla tapetklister och roller!
 
När jag började var klockan nästan 17:30 och jag tänkte bara "prova" att sätta upp en våd...men det blev hela väggen! ;) Måste säga att jag är STOLT över mig själv! Jag gjorde det helt på egenhand! Men såklart blev det väl några missar...men så nära behöver ni väl inte titta ;)
 
Visst är tapeten snygg! Den heter Magnolia (tror jag) och kommer från Borås tapeter från deras Jubileums utgåva....eller vad det nu kallas när det gäller tapeter ;)
 
Men nu har jag ju gjort en ANTAL missar, men det var KUL! Är sugen på att tapetsera mer nu! Ellies rum och vårt sovrum står näst på tur! :) Tommy lovade att han skulle göra förarbetet om jag tapetserade ;) Hi hi! Arbetsfördelning som jag gillar!
 
Puss å kram