iframe { height: 1px; width: 1px; }

Källan till motivation...

Idag kom jag iväg på veckans andra tur i skogen (3:e sedan i söndags) det blev 5km med 10minuters backintervaller! Så jäkla kul! Kom ihåg att jag för ett par år sedan roade mig att springa "klippigabergen-backen" 6 varv runt...så jag testade! Sprang först 6varv bara själva backområdet sedan 4 varv runt hela "berget" (kullen!) men så härligt att känna musklerna bränna i benen o pulsen närma sig Max!
 
Brydde mig inte om runkeeper som nog förresten fick fnatt idag både vad gäller var på kartan jag var o minut/kilometer... Så får nog se det som någonslags KBT-terapi för att inte springa mot klockan, vilket var skönt!
 
Men gårdagens inköp underlättade sannerligen! Hörlurarna o mobilhållaren! Har ju en sedan innan, men den passar bara gamla mobilen...
 
Puh nu känns det bra helt enkelt för att;
 
☀️  jag fått motion
☀️  jag brydde mig mindre om tiden jag sprang på
☀️ backträning känns mer givande
 
Å ni som nu tycker jag fortsätter att "hålla ett högt tempo" och skapar prestationsångest eller dåligt samvete hos er! Läs då detta inlägg från exakt ett år sedan!
 
Puss å kram