iframe { height: 1px; width: 1px; }

Upp som en sol...men måste man komma ner som en pannkaka?!

Haft en riktig fullspäckad helg! Har glömt bort hur det är att göra "ingenting" eller att få tid att göra det jag känner för... inte det jag måste...Har lite på känn att jag kommer att falla en bit innan jag får fotfäste igen när alla mina "måsten" är över (läs uppsatsen)...
 
Men det är som Sara sa tidigare idag...kanske måste jag falla riktigt hårt för att kunna bygga upp mig igen...Hela detta året har jag varit fångad inne i ekorrhjulet och allt har bara snurrat på snabbare och snabbare...men jag har njutit av farten också! Jag har haft FLOW så många gånger och då inte bara vid skrivandet och arbetandet med uppsatsen utan det har smittat av sig även till andra områden...
 
Men nu när det närmar sig "slutet" klingar flowet av lite grann...kanske har flowet varit en räddning och gjort att jag kunnat ro iland detta!
 
Men idag har jag skickat den "färdiga" uppsatsen till min handledare för en "sista koll" å shit vad najs det känns! Om en vecka ska den till urkund och sen är det dags att opponenten och examinatorn ska få den...i slutet av maj är jag KLAR!! På riktigt!!
Men hur mycket jag än älskar att lära mig nytt och förkovra mig i forskning så ska det bli skönt med lite "vila"...
 
Puss å kram