iframe { height: 1px; width: 1px; }

Äntligen!!

Efter TRE långa veckor utan träning har jag nu fått klartecken av min Kiropraktor att jag kan börja SPINNA igen!! Jiipppiii!! Det kommer inte en dag för tidigt! Kändes riktigt spännande att få plocka fram spinningkläderna till imorrn...tänkte faktiskt använda pulsklockan igen... Måste bara se till att den är laddad ;) 
 
Har ju fortfarande känningar i ryggen och höften, men inte alls som tidigare...Styrketräning och annan träning får jag vänta ett tag till med...men det gör inget, SPINNING är MIN grej! <3 Som jag längtat!
 
Har ju lite press då jag ska börja som instruktör om mindre än tre veckor...Måste ju vara i instruktörsform innan dess ;)
 
Ikväll är jag allena med barnen och just nu går Dora varm...så jag kan passa på att plugga lite...Mindre än en månad kvar till DEADLINE :(
 
 
Nu ska de få jobba igen benen!! Gammal bild...men tyckte måttot var passande ;)
 
Puss å kram