iframe { height: 1px; width: 1px; }

Jag är ett levande bevis!

Så har jag för andra gången på allvar gått över till LCHF! Det känns så RÄTT! Nu har jag ju "vanlig" mat att jämföra med eftersom jag gått från vanlig mat till  LCHF två gånger!! Pratade till o med ett par gamla LCHFare på jobbet så också funderade på att gå tillbaka! Det säger ju inte lite!

Ikväll (nästan en vecka sedan starten) körde jag mitt första hårda pass på LCHF denna runda! Var lite orolig att min kropp inte riktigt hade hunnit ställa om...men den känner sig nog hemma! För Ojj vad det gick! Några felsägningar av mig som instruktör ha ha! Men så brukar det ju va ibland ändå..men körde riktigt hårt så all energi gick till benen!


Tänkte försöka mig på en sammanfattning om varför LCHF passar mig så bra!
- Jag äter mig mätt
- Jag äter tillräckligt mer protein än annars (hjälper till vid muskelbyggnad)
- Jag äter bra och naturlig mat utan en massa tillsatser (lättprodukter innehåller en massa tillsatser för att inte tala om halvfabrikat)
- Jag känner inget sötsug (stabilt blodsocker), minskar risken för diabetes 
- Jag äter när jag är hungrig
- LCHF är gott
- Ingen mer svullen mage!!

Finns ju miljoner fler positiva effekter o sidor men dessa är för mig de väsentligaste!

Nu bara kör vi!

Puss å kram